Veelgestelde vragen voor het huren van apparatuur bij ONYX-Rental.nl:

Waar kan ik de spullen ophalen?:
Antwoord: De spullen zijn af te halen in Almere

Heb ik een ID nodig om te kunnen huren?
Antwoord: Ja, bij ONYX-Rental is het verplicht om een ID te kunnen tonen.

Is de apparatuur meteen te gebruiken als ik huur bij ONYX-Rental.nl?:
Antwoord: Alle sets zijn direct te gebruiken, de losse producten kunnen niet altijd meteen functioneren omdat deze bijvoorbeeld een versterker nodig hebben om te functioneren. Als dit zo is dan wordt dit aangegeven bij het desbetreffende product.

Ik heb een zakelijk evenement, kan ik daarvoor terecht bij ONYX-Rental.nl?:
Antwoord: ONYX-Rental.nl werkt met diverse bedrijven in de zakelijke markt, wij hebben zeker verstand van zakelijk evenementen en u kunt uw projecten gerust bij ONYX-Rental.nl voorleggen.

Moet ik direct betalen als ik in de webshop producten huur?:
Antwoord: Nee, de producten worden voor u gereserveerd via de webshop. De betaling zal bij ONYX-Rental zelf gebeuren, dit gebeurd wanneer de apparatuur wordt opgehaald. Voor meer informatie lees: Huren? Zo werkt het

Moet ik borg betalen?
Antwoord: Nee u hoeft bij ONYX-Rental geen borg te betalen.

Kan ik ook voor apparatuur voor een halve dag huren?
Antwoord: Nee dit is helaas niet mogelijk, alle producten worden voor de hele dag berekend.

Wordt de verhuur prijs goedkoper als ik een langere tijd apparatuur huur?
Antwoord: Ja de verhuur prijs wordt goedkoper hoe langer u huurt, benieuwd hoeveel goedkoper? Vraag een offerte aan.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan direct contact op via info@onyx-rental.nl of bel +31 (0)36 54 52 558