Veelgestelde vragen voor het huren van apparatuur bij ONYX-Rental.nl:

Waar kan ik de spullen ophalen?:
Antwoord: De spullen zijn af te halen op De Huchtstraat 25 in Almere.

Heb ik een ID nodig om te kunnen huren?
Antwoord: Ja, bij ONYX-Rental.nl is het verplicht om je legitimatie te kunnen tonen.

Is de apparatuur meteen te gebruiken als ik huur bij ONYX-Rental.nl?:
Antwoord: Alle sets zijn direct te gebruiken. Losse producten kunnen niet altijd meteen functioneren, omdat deze bijvoorbeeld een versterker nodig hebben. We vermelden dit altijd bij het desbetreffende product.

Ik heb een zakelijk evenement, kan ik daarvoor terecht bij ONYX-Rental.nl?:
Antwoord: ONYX-Rental.nl werkt met diverse bedrijven in de zakelijke markt en heeft inmiddels jarenlange ervaring op het gebied van zakelijke evenementen. U kunt uw projecten gerust aan ONYX-Rental.nl voorleggen.

Moet ik direct betalen als ik in de webshop producten huur?
Antwoord: Nee, de producten worden voor u gereserveerd. De betaling zal bij ONYX-Rental.nl zelf gebeuren, wanneer de apparatuur wordt opgehaald. Voor meer informatie, zie: Huren? Zo werkt het

Moet ik borg betalen?
Antwoord: Nee, u hoeft bij ONYX-Rental.nl geen borg te betalen.

Kan ik apparatuur voor een halve dag huren?
Antwoord: Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alle producten worden voor de hele dag berekend.

Wordt de verhuurprijs goedkoper als ik apparatuur voor een langere tijd huur?
Antwoord: Ja de verhuurprijs wordt goedkoper naarmate u langer huurt. Benieuwd hoeveel goedkoper? Vraag een offerte aan!

Staat uw vraag er niet tussen? Neem direct contact op via info@onyx-rental.nl of bel +31 (0)36 54 52 558